Thursday 5 December 2013

Apa itu Double Stemcell

Assalamualaikum

Rasanya ramai yang telah tahu akan produk Double Stemcell secara kasar, sebelum membuat keputusan untuk menjadikannya 'supplement' untuk diri sendiri juga ahli keluarga kita perlu tahu asal usul dan kandungannya.

APA YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG PRODUK?
Produk Double Stemcell ini telah dipatenkan di US. Ia di daftarkan dengan SGS. SGS ialah satu pihak bebas bertempat di Singapura. Bukanlah satu perkara yang mudah untuk mendapat kelulusan dari SGS Produk perlu melalui banyak ujian ujian rapi sebelum diluluskan.

Petikan dari www.sgs.sg : 'At SGS, we provide independent services that touch the lives of millions of people across the globe. We provide you with industry leading inspection, verification, testing and certification services – anywhere in the world.
When it comes to the products and services you produce or purchase, their quality, safety and compliance is vital. Whatever your industry, wherever your operations, we deliver essential information – when you need to be sure.'

Mendapat pengiktirafan dari  SIRIM : Badan Piawaian Malaysia. Kelulusan hanya diperolehi selepas ujian ujian rapi terhadap barangan lulus. Ia adalah  100%  'vegetarian' jadi tidak perlu risau akan lemak haiwan dan sebagainya malah mendapat sijil HALAL MALAYSIA.

Syarikat  mempunyai product liability insurans sebanyak  RM 3 juta dengan MSIG (Mitsui Sumitomo Insurance Company) salah satu syarikat insurans terbesar di dunia.  Berdaftar dengan KKM (KKM-163/S/25 Jld.214) bermakna ianya selamat digunakan.



KANDUNGAN YANG TERDAPAT DALAM DOUBLE STEM CELL:
1) Stem Cell Apple -berfungsi untuk : Penghasilan Sel Baru, Antioksidan yang tinggi, Melindungi Pertumbuhan Semula sel Kulit, Pemulihan Luka

2)Stem Cell Anggur - berfungsi untuk : Anti Penuaan, Perlindungan Dari UV, Meningkatkan kekuatan Sel Kulit

3) Ekstrak Acaiberry - berfungsi : Meningkatkan Metabilosma, Mengurangkan Berat Badan, Memperbaiki aliran darah, Menguatkan Jantung, Membekalkan Tenaga, Vitamin A, B1 & E

4) Ekstrak Blue berry - berfungsi : Vitamin A, C, E, K, Anti oksidan yang tinggi, Singkirkan Toksin & Radikal Bebas, Mengurangkan lemak & Kolestrol, Meningkatkan Sistem Imunisasi Badan, Membekalkan Tenaga.

Double Stemcell amat sesuai dijadikan sebagai makanan tambahan juga boleh menambah dana kewangan anda.

Sesungguhnya segala penyakit insyaAllah ada ubatnya jika diizinkan oleh Allah... Usaha, tawakkal dan doa harus datang dari kita..

Untuk keterangan lanjut sms/whatapp 0182184821 atau pm dimukabuka 

Wasallam.












No comments:

Post a Comment